sobota, 17 maja 2014

Krótka informacja

Hej! Chciałam Was tylko poinformować, że od teraz rozdziały będą się pojawiać nieregularnie, bo wyznaczony termin jest dla mnie niewygodny i jak zauważyliście, często się nie wyrabiam :/ Mam nadzieję, że to nie będzie oznaczać, że rozdziały będą pojawiać się rzadziej. Mam już plan do końca tego opowiadania i zostało mi jeszcze 9 rozdziałów i epilog, więc na razie jeszcze z Wami zostaje <33 Rozważam napisanie drugiej części, ale na pewno wezmę sobie przerwę po skończeniu ' Lost'. Jeśli wykażecie duże zainteresowanie drugą częścią to jest większe prawdopodobieństwo, że ją napiszę :)) W związku z nieregularnością dodawania nowych rozdziałów zapraszam Was do zaobserwowania bloga lub dodania się do informowanych, wtedy będziecie mieć pewność, że nic nie przegapicie ;) I jeszcze jedno, 32 rozdział jest już w trakcie pisania, wydaje mi się, że będzie dosyć długi dlatego skończę go chyba dopiero jutro ;)

9 komentarzy:

  1. taaak jestem za drugą częścią

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie jestem za drugą częścią !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Award :)
    Szczegóły na moim blogu: http://onedirection1d-pain-and-payne.blogspot.com/2014/05/liebster-award-d.html

    Pzdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za 2 częścią !
    /Muffin

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tak z innej beczki. Jestem za tym aby była z zaynem :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne ze chcemy 2 czesc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 część! 2 część! 2część!
    Ja chcieć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście że druga część . Strasznie mi się podoba Lost . Jest cudowne ! Zapraszam też do mnie . Mam fanfiction z koleżanką o one direction jako anioły itp dwu częściowe :) a także książkę o marzycielce Wickey :) :) CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ WENE ŚLĘ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz = 1 uśmiech :))